Covid-19 informacja

Dostawa i wysyłka

Dostawa

Możesz kupić swoje przedmioty online i odebrać je w naszym sklepie stacjonarnym lub zamówić bezpośrednio pod drzwi Twojego domu. W przypadku niektórych zamówień wysyłka jest bezpłatna. Korzystamy z najlepszych przewoźników w branży, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie na czas. Po dodaniu produktu do koszyka zobaczysz opis przedmiotu, cenę i czas dostawy. Jeśli to możliwe, możesz również wybrać szybszą metodę dostawy dla każdego elementu zamówienia, za dodatkową opłatą. Czas dostawy zależy od wybranego adresu, dostępności produktu i pory dnia, w którym składasz zamówienie.


Oto kilka kwestii, które należy wziąć pod uwagę, czekając na zamówienie:
  • Zamówienia wysyłamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt państwowych.
  • Wysyłka rozpoczyna się od daty otrzymania komunikatu „Twoje zamówienie zostało wysłane!” na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  • Oszacowania nie obejmują czasu produkcji - potrzebujemy 1-3 dni roboczych, aby upewnić się, że zamówienie spełni Twoje oczekiwania.

Dako Furniture to firma międzynarodowa - współpracujemy z partnerami produkcyjnymi i spedycyjnymi na całym świecie, aby dostarczyć Twoje meble pod same drzwi, gdziekolwiek jesteś. Chociaż zdecydowana większość naszych klientów otrzyma zamówienia w terminie podanym powyżej, rzeczywiste ramy czasowe mogą się różnić w zależności od regionu.

Więc kiedy należy się skontaktować z Dako Furniture?
Jeżeli Twoje zamówienie nadal nie dotarło lub masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas.

Koszty dostawy


Obecnie dostarczamy meble wyłącznie na terenie województwa świętokrzyskiego.

 

Koszty dostawy

 

ZAKRES CENOWY KOSZT DOSTAWY
Meble o wartości 1 - 499 zł 39 zł
Meble o wartości 500 - 799 zł 79 zł
Meble o wartości 800 - 999 zł 99 zł
Meble o wartości 1000 - 1499 zł 119 zł
Meble o wartości 1500 - 3499 zł 139 zł
Meble o wartości powyżej 3500 zł GRATIS

 

* Koszt dostawy podany jest przed złożeniem zamówienia w zakładce „Dostawa”.

* Koszt dostawy wyliczony w momencie składania zamówienia jest ostateczny.

* Płatność gotówką za zamówione produkty przy odbiorze jest bezpłatna.

 

Godziny dostawy

Twoje zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z wyznaczoną datą, w godzinach 8:00 - 20:00.

 

Chcesz zmienić adres i sposób dostawy?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 800 804 400 lub 575 268 083.

 

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru osobistego z pracownikiem Biura Obsługi Klienta, udaj się do magazynu Dako Furniture pod adresem: ul. Składowa 14, 27-200 Starachowice.

Sprawdź stan techniczny, wizualny i kompletność wyposażenia zamówionych produktów.

 

Montaż i wniesienie mebli

Za dodatkową opłatą nasi specjaliści mogą dostarczyć wybrane przez Ciebie meble do Twojego domu - dokładnie tam gdzie chcesz.

Zaznacz opcję 'Dostawa z wniesieniem' podczas składania zamówienia, aby skorzystać z usługi wniesienia mebli.

Usługa montażu jest dostępna przy większości produktów dostępnych na naszej stronie.

Zaznacz opcję 'Zarezerwuj serwis montażowy' w karcie produktu, aby skorzystać z usługi montażu mebli.

Usługa montażu obejmuje wniesienie Twoich mebli tylko do parteru, w przypadku gdy nie wybierzesz opcji wniesienia.

Prosimy mieć na uwadze, że Państwo jako nasi klienci jesteście odpowiedzialni za zapewnienie przestrzeni do montażu oraz upewnienie się, że produkty zmieszczą się do Państwa domu.

UWAGA: Z usług montażu oraz wniesienia mebli nie można zrezygnować w dniu dostawy.

W przypadku uzgodnienia terminu montażu, który nie może się odbyć z przyczyn leżących po stronie klienta (np. brak miejsca, nieprzygotowane pomieszczenie, nieobecność klienta, brak miejsca parkingowego itp.) zastrzegamy sobie prawo do naliczenia pełnej opłaty za usługę montażu.

 

 

 

 

wróć na stronę główną
To Top