Witaj na stronie naszego e-sklepu Dako Furniture! Obecnie jesteśmy na końcowym etapie przebudowy strony. Przepraszamy za wszelkie nieudogodnienia i zapraszamy na zakupy już wkrótce!

Często zadawane pytania

Czy zakupy na www.dakohome.pl są bezpieczne?

Jest dla nas bardzo ważne, aby dane osobowe i szczegóły płatności, które nam podajesz były jak najlepiej zabezpieczone. Dlatego zainwestowaliśmy w wysoce zaawansowaną pod względem bezpieczeństwa stronę. Zapewnia ona pełną ochronę danych transakcji oraz twoich danych osobowych.

Jak złożyć zamówienie?

Po dokonaniu wyboru produktów, dodaj je do swojego Koszyka. Cena każdego produktu jest indywidualnie oznaczona. Będziesz mógł wybrać oferowaną przez nas opcję Dostawy, lub zdecydować się odebrać towar osobiście z naszego sklepu. Następnie uzupełnij dane płatności i dostawy w formularzu, wybierz metodę płatności, a na koniec wyślij formularz do nas.

Jeżeli masz jakieś specjalne życzenie lub chcesz nam przekazać ważną informację, np. o dostępie do twojego domu/mieszkania, powiadom nas o tym używając sekcji 'Wskazówki dostawy'.

Jeżeli pominiesz jakiś element, pojawi się komunikat o błędzie i przypomni ci o tym, które pola nie zostały wypełnione. Kiedy wypełnisz formularz zamówienia, zostaniesz przekierowany do strony z potwierdzeniem wszystkich danych, które wpisałeś. Nadal możesz zmienić dane kontaktowe, szczegóły dostawy i płatności czy wybrany produkt. Kiedy będziesz miał pewność, że zamówienie jest w pełni poprawne, kliknij przycisk 'Wyślij'. Zostaniesz automatycznie przekierowany do strony 'Dziękujemy'. Zalecamy ją wydrukować.

Krótko po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczny e-mail z podsumowaniem zamówienia. W ciągu 15 dni roboczych powinieneś otrzymać drugi e-mail potwierdzający dane dostawy twoich mebli z Dako Furniture. Będzie on zawierał wszelkie potrzebne numery kontaktowe.

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Nasz dział wysyłki skontaktuje się z tobą poprzez wiadomość SMS na 1-3 dni przed terminem dostawy. Zostaniesz poproszony o wiadomość zwrotną z kodem pocztowym w celu potwierdzenia terminu dostawy.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli chcesz wprowadzić w zamówieniu jakiekolwiek zmiany, skontaktuj się z nami drogą mailową: info@dakohome.co.uk lub telefoniczną 0800804400 i powiadom nas o tym. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby dostosować zamówienie do twoich potrzeb. Zmiany w zamówieniu zgłoszone wcześniej, w ciągu kilku od złożenia zamówienia zazwyczaj nie są żadnym kłopotem. Jednakże jeśli meble są już na etapie produkcji, jesteśmy zobowiązani odebrać je od producenta. W takim przypadku klient musi pokryć koszty anulowania zamówienia.
Ważne jest, aby pamiętać, że jeżeli poszczególne elementy są zamawiane w odstępach czasowych, nie możemy zagwarantować, że będą w identycznych kolorach, ponieważ mogą one być wyprodukowane z innych partii drewna. Zmiana zamówienia może w płynąć na termin dostawy, jak również podnieść oryginalne koszty zamówienia.

Gdzie znajduje się moje zamówienie?

Jeżeli chcesz sprawdzić, na jakim etapie znajduje się twoje zamówienie, możesz uzyskać potrzebne informacje pisząc na adres: info@dakohome.co.uk lub dzwoniąc pod numer 0800804400.

Co się dzieje w przypadku opóźnienia dostawy?

Jeżeli szacowany termin dostawy, który oryginalnie ustaliliśmy, ulegnie zmianie, niezwłocznie cię o tym poinformujemy. Dako Furniture nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia, na które nie mamy wpływu, ale postaramy się informować cię na bieżąco o przebiegu realizacji zamówienia. Jeżeli masz jakiekolwiek problemy związane z dostawą, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres: info@dakohome.co.uk lub dzwoniąc pod numer 0800804400.

Czy firma złoży zamówione przeze mnie meble?

Montaż mebli nie jest wliczony w Standardowy Pakiet Usług Dako Furniture, jednakże zapewniamy usługę złożenia mebli za dodatkową opłatą.

Jeżeli chcesz zlecić montaż mebli przy dostawie, zaznacz opcję "zarezerwuj serwis montażowy" na stronie produktu, przed jego zakupem.

Co muszę zrobić w dzień dostawy?

Klient powinien zadbać o to, aby dostęp do domu lub mieszkania był wolny od przeszkód. Pod wskazanym adresem musi oczekiwać osoba, która będzie upoważniona do odbioru dostawy i podpisania potwierdzenia.

Co się stanie jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy?

Każdy odbiór dostawy musi być potwierdzony podpisem, zatem w przypadku nieobecności klienta lub osoby upoważnionej, towar zostanie odwieziony do centrum dystrybucji. Skontaktujemy się z klientem w celu ustalenia innego terminu dostawy. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami, które pokrywa zamawiający.

Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Ze względu na ograniczoną przestrzeń magazynową, staramy się dostarczać towar do klientów tak sprawnie, jak to możliwe, zazwyczaj nie później, niż 20 dni od daty złożenia zamówienia. W związku z tym termin dostawy jest wybierany przez nas, ale przybliżoną datę klient otrzymuje już w dniu zamówienia.

Kiedy towar znajdzie się w naszym magazynie, nasz Dział Dostaw skontaktuje się z tobą w celu potwierdzenia terminu realizacji dostaw na danym obszarze. (Jeżeli nie będziesz w stanie odebrać dostawy w danym dniu, przesuniemy ją na inny termin).

Co zrobić, jeśli okaże się, że moje meble nie pasują?

Przed złożeniem zamówienia należy upewnić się, że ich wymiary są odpowiednie dla danej przestrzeni. Najlepiej jest dokładnie zmierzyć miejsce, do którego klient zamierza kupić meble, jak również sprawdzić rozmiary drzwi i klatek schodowych.

Czy wysyłacie towar za granicę?

W chwili obecnej nie. Klient może jednak skorzystać z usług wybranej firmy spedytorskiej, na której adres wewnątrz Wielkiej Brytanii dostarczymy towar. W przypadku klientów z Wysp Normandzkich i innych Wysp Brytyjskich, najlepszym sposobem jest skorzystanie z usług najbliższego oddziału na terenie Wielkiej Brytanii.

Jak mogę zapłacić za towar?

W czasie składania zamówienia online, po dokonaniu wyboru produktów, zostaniesz zapytany o odpowiedni dla ciebie rodzaj płatności. Po podjęciu decyzji po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie aż do pomyślnego zakończenia transakcji.

Akceptujemy wszystkie powszechnie używane karty płatnicze, jak MasterCard, Visa, Visa Electron, Delta, Solo i American Express.

wróć na stronę główną
To Top