Obszary Dostawy
W przypadku dostawy na obszary czerwone i niebieskie będą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Opłata za dostawę jest automatycznie aktualizowana przy kasie przed potwierdzeniem zamówienia.
Planowanie Twojej Dostawy
Kiedy planujemy nasze dostawy w DAKO, naszym głównym celem jest zadowolenie naszych klientów i dostosowanie się do ich harmonogramu.
Aby to ułatwić, w dniu dostawy damy Ci poranną lub popołudniową godzinę do wyboru. Kierowca również Cię poinformuje o dostawie na 30 minut przed jej dostarczeniem.
Szanujemy Twój czas i chcemy abyś nasz również był szanowany, dlatego prosimy Cię, abyś był w domu na czas dostawy. Jeśli nie możesz być na czas w domu,
zadzwoń do nas pod numer 01842810420. Jeśli skontaktujesz się z nami na czas, będziemy mogli zmienić twój termin dostawy i unikniesz dodatkowych kosztów.
Z góry dziękujemy za współpracę i zrozumienie.
Termin dostawy
Standardowe godziny dostawy to 8:00 - 20:00 w dni robocze. Jednak czasami będziemy mogli oferować terminy dostaw w weekendy.
Upewnij się, że podałeś prawidłowe dane kontaktowe, ponieważ kupujący zostanie powiadomiony o terminie dostawy za pomocą wiadomości tekstowej lub
połączenia telefonicznego.
Jeśli zamówione towary są w magazynie, staramy się dostarczyć je tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 1-10 dni roboczych.
Zazwyczaj dostawa następuje w ciągu 4 tygodni od daty otrzymania płatności.
Uwaga: niektóre przedmioty mogą zostać dostarczone nieco wcześniej lub później niż wyżej wymieniony okres (do 10 tygodni).
Jeśli masz pilne zamówienie, zadzwoń do nas i podaj dane produktów, które chcesz zamówić wraz z pełnym adresem dostawy i ostatnim dniem dostawy,
a my poinformujemy Cię, czy możemy dostarczyć produkty na podany termin.
Zazwyczaj, gdy zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt, wszystkie elementy zostaną dostarczone w tym jednym czasie.
Zwykle kontaktujemy się z naszymi klientami w ciągu 1-3 dni przed datą dostawy i informujemy o czasie dostawy. Jeśli podany przez nas czas nie jest odpowiedni dla Ciebie,
możesz odrzucić ten przedział czasowy, a my ustalimy nową godzinę dostawy w ciągu 1-10 dni roboczych.
W dniu dostawy
Kiedy termin dostawy został uzgodniony z naszym kurierem, ale klient nie jest obecny w miejscu dostawy w ustalonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kwotą
minimum £25 na pokrycie części kosztów nieudanej dostawy.
Nie zawsze kara zostanie naliczona, ponieważ jest to zależne od firmy kurierskiej która dostawę w danym dniu wykonała.
Towary są dostarczane tylko do drzwi budynku i nie ma możliwości ich transportu na górę. Towary zostaną pozostawione w obrębie lokalu, w najbezpieczniejszej dogodnej lokalizacji.
Kierowcy podczas standarowej dostawy nie będą przenosić przedmiotów na piętro, a cały transport na górę odbywa się całkowicie na ryzyko i odpowiedzialność odbiorcy.
UWAGA: termin „zanoszenie przedmiotów na piętro” obejmuje również mieszkania, które nie znajdują się na parterze (np. w bloku).
Nasi kierowcy jeżdzą w pojedynkę; nie przeniosą ani nie zabiorą żadnych istniejących towarów lub mienia i nie będą przeprowadzać montażu lub instalacji towarów
chyba, że to zostało wcześniej z góry ustalone.
Dziękujemy za rozumienie.
Zaakceptowanie produktów
Poza przypadkami, w których kupujący działa jako konsument, uznaje się, że kupujący zaakceptował produkty 5 dni roboczych po dostarczeniu do kupującego.
Po akceptacji kupujący nie jest uprawniony do odrzucenia produktów niezgodnych z umową.