Covid-19 Notice

Obszary Dostawy

BEZPŁATNA DOSTAWA dotyczy tylko dostaw do obszaru zielonego na mapie i wyłącznie przy minimalnym wydatku 250 GBP.

W przypadku dostawy na obszary czerwone i niebieskie będą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Opłata za dostawę jest automatycznie aktualizowana przy kasie przed potwierdzeniem zamówienia.


Planowanie Twojej Dostawy

Kiedy planujemy nasze dostawy w DAKO, naszym głównym celem jest zadowolenie naszych klientów i dostosowanie się do ich harmonogramu.
Aby to ułatwić, w dniu dostawy damy Ci poranną lub popołudniową godzinę do wyboru. Kierowca również Cię poinformuje o dostawie na 30 minut przed jej dostarczeniem.

Szanujemy Twój czas i chcemy abyś nasz również był szanowany, dlatego prosimy Cię, abyś był w domu na czas dostawy. Jeśli nie możesz być na czas w domu,
zadzwoń do nas pod numer 01842810420. Jeśli skontaktujesz się z nami na czas, będziemy mogli zmienić twój termin dostawy i unikniesz dodatkowych kosztów.

Z góry dziękujemy za współpracę i zrozumienie.

Termin dostawy

Standardowe godziny dostawy to 8:00 - 20:00 w dni robocze. Jednak czasami będziemy mogli oferować terminy dostaw w weekendy.

Upewnij się, że podałeś prawidłowe dane kontaktowe, ponieważ kupujący zostanie powiadomiony o terminie dostawy za pomocą wiadomości tekstowej lub
połączenia telefonicznego.

Jeśli zamówione towary są w magazynie, staramy się dostarczyć je tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 1-10 dni roboczych.

Zazwyczaj dostawa następuje w ciągu 4 tygodni od daty otrzymania płatności.

Uwaga: niektóre przedmioty mogą zostać dostarczone nieco wcześniej lub później niż wyżej wymieniony okres (do 10 tygodni).

Jeśli masz pilne zamówienie, zadzwoń do nas i podaj dane produktów, które chcesz zamówić wraz z pełnym adresem dostawy i ostatnim dniem dostawy,
a my poinformujemy Cię, czy możemy dostarczyć produkty na podany termin.

Zazwyczaj, gdy zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt, wszystkie elementy zostaną dostarczone w tym jednym czasie.

Zwykle kontaktujemy się z naszymi klientami w ciągu 1-3 dni przed datą dostawy i informujemy o czasie dostawy. Jeśli podany przez nas czas nie jest odpowiedni dla Ciebie,
możesz odrzucić ten przedział czasowy, a my ustalimy nową godzinę dostawy w ciągu 1-10 dni roboczych.

W dniu dostawy

Kiedy termin dostawy został uzgodniony z naszym kurierem, ale klient nie jest obecny w miejscu dostawy w ustalonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kwotą
minimum £25 na pokrycie części kosztów nieudanej dostawy.

Nie zawsze kara zostanie naliczona, ponieważ jest to zależne od firmy kurierskiej która dostawę w danym dniu wykonała.

Towary są dostarczane tylko do drzwi budynku i nie ma możliwości ich transportu na górę. Towary zostaną pozostawione w obrębie lokalu, w najbezpieczniejszej dogodnej lokalizacji.

Kierowcy podczas standarowej dostawy nie będą przenosić przedmiotów na piętro, a cały transport na górę odbywa się całkowicie na ryzyko i odpowiedzialność odbiorcy.

UWAGA: termin „zanoszenie przedmiotów na piętro” obejmuje również mieszkania, które nie znajdują się na parterze (np. w bloku).

Nasi kierowcy jeżdzą w pojedynkę; nie przeniosą ani nie zabiorą żadnych istniejących towarów lub mienia i nie będą przeprowadzać montażu lub instalacji towarów 
chyba, że to zostało wcześniej z góry ustalone.

Dziękujemy za rozumienie.

Zaakceptowanie produktów

Poza przypadkami, w których kupujący działa jako konsument, uznaje się, że kupujący zaakceptował produkty 5 dni roboczych po dostarczeniu do kupującego.

Po akceptacji kupujący nie jest uprawniony do odrzucenia produktów niezgodnych z umową.

 

To Top