Covid-19 - Informacja

Warunki zwrotu produktu

Warunki zwrotów

Zgodnie z zasadami Ustawy o prawach konsumenta z 2014 r., Klient składający zamówienie przez telefon lub za pośrednictwem strony internetowej ma prawo anulować zamówienie i otrzymać pełen zwrot pieniędzy po sprawdzeniu przez sklep zwracanych produktów, jeżeli wyrazi takie życzenie w ciągu 14 dni od terminu realizacji dostawy (w przypadku zamówienia składającego się z kilku, dostarczanych indywidualnie produktów, liczy się termin realizacji dostawy ostatniej sztuki). Klient ponosi koszty związane z przesyłką zwracanych towarów. Zwrotom nie podlegają produkty z tapicerką, w przypadku których ma zastosowanie prawo ustawowe, nie tyczy się to produktów wymienionych wyżej jako wyjątki, chyba że są wadliwe, uszkodzone, niekompletne, lub w jakikolwiek sposób nie spełniają warunków specyfikacji.

Jak anulować zamówienie

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu poinformowania nas o chęci anulowania zamówienia.

Jeżeli zamówienie już zostało zrealizowane, możesz zgłosić chęć zwrotu zakupionego towaru, korzystając z powyżej opisanych metod. Produkty muszą być odesłane do nas w ciągu 14 dni od daty anulowania zamówienia (ważne: koszty przesyłki zwrotnej w pełni pokrywa kupujący). Jeżeli rozmiary towaru są większe, niż te akceptowane przez firmę kurierską, prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru. Produkty muszą być dostarczone z powrotem przed upływem 14 dni.

Produkty należy odesłać w ciągu 14 dni na adres: ul. Działosza 34D, 56-500 Syców.

W przypadku gdy Klient anuluje zamówienie jeszcze przed wysłaniem przez nas towaru, dokonamy pełnego zwrotu kosztów w ciągu maksymalnie 14 dni od daty złożenia prośby o anulowanie zamówienia.

W przypadku zwrotu towaru dokonamy pełnego zwrotu kosztów produktu, chyba że zwrócony towar utracił na wartości w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nim przez Klienta, np. jeśli towar był używany, został zwrócony niekompletny, opakowanie lub produkt zostały naruszone w stopniu wyższym, niż ten pozwalający na określenie stanu produktu. W takim wypadku zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty, która pokryje różnicę w wartości produktu przed i po transakcji.

Zwrot kosztów produktu następuje niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru lub po przedłożeniu przez Klienta dowodu nadania przesyłki.

Wszystkie zwroty kosztów będą przeprowadzane taką samą drogą, jaką zostały uiszczone. W przypadku anulowania transakcji zawartej przez internet, przy której płatność została dokonana za pośrednictwem serwisu PayU, środki zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania prośby o zwrot.

W przypadku zwrotu do transakcji wykonanej za pośrednictwem „rat PayU” Klient zobowiązany jest do dostarczenia danych niezbędnych do zwrotu. Spłata zobowiązania do pożyczkodawcy pozostaje po stronie Klienta.

Klient zachowuje wszystkie ustawowe prawa dotyczące produktów i elementów wadliwych, naruszonych, niekompletnych lub niezgodnych z opisem.

 

wróć na stronę główną
To Top