Witaj na stronie naszego e-sklepu Dako Furniture! Obecnie jesteśmy na końcowym etapie przebudowy strony. Przepraszamy za wszelkie nieudogodnienia i zapraszamy na zakupy już wkrótce!

Warunki zwrotu produktu

Warunki zwrotów

Zgodnie z zasadami Ustawy o prawach konsumenta z 2014 r., klient składający zamówienie przez telefon lub za pośrednictwem strony internetowej ma prawo anulować zamówienie i otrzymać pełen zwrot pieniędzy po sprawdzeniu przez sklep zwracanych produktów, jeżeli wyrazi takie życzenie w ciągu 14 dni od terminu realizacji dostawy (w przypadku zamówienia składającego się z kilku, dostarczanych indywidualnie produktów, liczy się termin realizacji dostawy ostatniej sztuki). Klient ponosi koszty związane z przesyłką zwracanych towarów. Zwrotom nie podlegają produkty z tapicerką, w przypadku których ma zastosowanie prawo ustawowe, nie tyczy się to produktów wymienionych wyżej jako wyjątki, chyba że są wadliwe, uszkodzone, niekompletne, lub w jakikolwiek sposób nie spełniają warunków specyfikacji.

Jak anulować zamówienie

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu poinformowania nas o chęci anulowania zamówienia.

Jeżeli zamówienie już zostało zrealizowane, możesz zgłosić chęć zwrotu zakupionego towaru, korzystając z powyżej opisanych metod. Produkty muszą być odesłane do nas w ciągu 14 dni od daty anulowania zamówienia (ważne: koszty przesyłki zwrotnej w pełni pokrywa kupujący). Jeżeli rozmiary towaru są większe, niż te akceptowane przez firmę kurierską, prosimy o kontakt w celu zorganizowania odbioru. Produkty muszą być dostarczone z powrotem przed upływem 14 dni.

Produkty należy odesłać w ciągu 14 dni na adres Web Services Dariusz Kroszkiewicz, Bogaczewo 45B, 11-500 Bogaczewo.

W przypadku gdy klient anuluje zamówienie jeszcze przed wysłaniem przez nas towaru, dokonamy pełnego zwrotu kosztów w ciągu maksymalnie 14 dni od daty złożenia prośby o anulowanie zamówienia.

W przypadku zwrotu towaru dokonamy pełnego zwrotu kosztów produktu, chyba że zwrócony towar utracił na wartości w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z nim przez klienta, np. jeśli towar był używany, został zwrócony niekompletny, opakowanie lub produkt zostały naruszone w stopniu wyższym, niż ten pozwalający na określenie stanu produktu. W takim wypadku zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty, która pokryje różnicę w wartości produktu przed i po transakcji.

Zwrot kosztów produktu następuje niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru lub po przedłożeniu przez klienta dowodu nadania przesyłki.

Wszystkie zwroty kosztów będą przeprowadzane taką samą drogą, jaką zostały uiszczone. W przypadku anulowania transakcji zawartej przez internet, przy której płatność została dokonana za pośrednictwem serwisu PayPal, klientowi zostanie przyznana nota kredytowa.

Klient zachowuje wszystkie ustawowe prawa dotyczące produktów i elementów wadliwych, naruszonych, niekompletnych lub niezgodnych z opisem.

 

wróć na stronę główną
To Top